CzechTourism představuje české tradice interaktivně
Představit Českou republiku jako zemi živoucích tradic, kde zahraniční i domácí turista tradice nejen objeví, ale rovněž pochopí jejich souvislosti a příběh. To je cílem projektu Tradiční Česko všemi smysly, který zastřešuje Česká centrála cestovního ruchu.
K návštěvě CzechTourism láká nejen Čechy, ale i turisty z Polska, Slovenska, Ruska a německy mluvících zemí, kteří rádi hlouběji poznávají navštívené regiony.
„Jak jiskří tance na východní Moravě nelze nijak popsat, ty musíte vidět. Stejně tak nezjistíte, jak voní žatecký červeňák nebo jak zní severočeské zelené sklo, pokud jej nevezmete do ruky. A to je naším cílem. Pomocí tzv. „zážitkového turismu“ zvýšit návštěvnost regionů České republiky, které stále žijí místními tradicemi,“ přibližuje projekt Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.
Tradiční slovácký verbuňk, moravskou jízdu králů nebo masopustní obchůzky na Hlinecku přibližuje CzechTourism českým i zahraničním turistům pomocí marketingové kampaně „Tradice má smysl“.
Součástí kampaně je průvodce po českých tradicích – mobilní aplikace České tradice, která je dostupná pro iPhone i Android zdarma. I bez online připojení mohou uživatelé aplikace objevovat tradice přímo na cestách a budou za to odměněni. Poprvé jedinečnými a autentickými zážitky z míst, která navštíví, podruhé bonusovým obsahem ve formě wallpaperů, videí a selfie rámečků.
Více informací o českých tradicích, jednotlivých místech, ale i tipech na výlety najdete na www.tradicemasmysl.cz a v mobilní aplikaci České tradice.
Odkaz: www.tradicemasmysl.cz